درحال بارگذاری...
گزارش‌ها و مصاحبه‌ها

رامک در نمایشگاه آگروفود ۱۴۰۴

در سی و دومین دوره نمایشگاه بین‌المللی ایران آگروفود ۱۴۰۴ که از ۲۹ اردیبهشت تا ۱ خرداد در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد، بیش از ۸۰۰ شرکت داخلی و خارجی آخرین دستاوردهای خود در حوزه صنایع کشاورزی، غذایی، بسته‌بندی و فناوری‌های مرتبط را به نمایش گذاشتند. گروه فرآورده‌های لبنی رامک نیز با حضوری فعال در این رویداد، ضمن معرفی محصولات متنوع خود، از تازه‌ترین نوآوری‌هایش در صنعت لبنیات رونمایی کرد و مورد استقبال بازدیدکنندگان و فعالان این حوزه قرار گرفت.

نظرات

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *